.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : روز مازندران در تقويم گردشگري كشور قرار مي‌گيرد
با توجه به نامگذاري استان مازندران به عنوان ديار سبز علويان و جايگاه مازندران در گردشگري، روز مازندران در تقويم گردشگري كشور قرار مي گيرد.
استاندار : روز مازندران در تقويم گردشگري كشور قرار مي‌گيرد

استاندار مازندران گفت: با توجه به نامگذاري استان مازندران به عنوان ديار سبز علويان و جايگاه مازندران در گردشگري، روز مازندران در تقويم گردشگري كشور قرار مي گيرد.

ابوطالب شفقت روز گذشته در جلسه كارگروه گردشگري استان مازندران كه با هدف ساماندهي ستاد نوروزي تشكيل شد افزود: تعيين روز و شعار استان مازندران در فصل گردشگري از جمله تاكيدات كارگروه گردشگري بوده است كه با همكاري مورخان مازندراني زمان دقيق آن به سازمان هاي ذي ربط پيشنهاد مي شود.
وي با اشاره به اينكه شروع حكومت علويان در استان مازندران 19 بهمن سال 243 هجري شمسي بوده است اظهار داشت: پيشنهاد مي شود اين تاريخ با همكاري و مشاوره فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران و مورخان صاحب نام مازندراني به عنوان روز مازندران تعيين شود.
استاندار مازندران در بخش ديگري از سخنانش از ساماندهي ويلاي هاي استيجاري مازندران خبر داد و خاطر نشان كرد: در حال حاضر 11 هزار واحد اقامتي استيجاري در استان مازندران فعاليت مي كنند كه تاكنون بيش از 5 هزار واحد آن ساماندهي شد و براي حدود 2 هزار واحد نيز جمع آوري اطلاعات و مشخصات به پايان رسيد.
رحمت عباس نژاد، رئيس سازمان گردشگري استان مازندران در اين جلسه از تشكيل ستاد هاي متناسب با ستاد تسهيلات نورزوي از جمله اسكان و امنيت خبر داد و گفت: روزانه در ايام نوروز 20 هزار مسافر و گردشگر وارد مازندران مي شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 بهمن 1386
از استاندار محترم به جهت ابتکار در نامگذاری این روز کمال تشکر را داریم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.